työssä oppiminen Patama

sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Päivä 2, 03.04.2014

Toinen päivä menikin rauhallisemmin koska paikkoja oli 30.
Oli aikaa oppia ja kyselläkkin asioita.
Olin taas jeren kyydissä hollolan autossa.
Mukava päivä :-)

Lähettänyt Unknown klo 7.48
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Blogiarkisto

  • ▼  2014 (31)
    • ▼  toukokuuta (16)
      • Päivä 16, 23.05.2014
      • Päivä 15, 22.05.2014
      • Päivä 14, 21.05.2014
      • Päivä 13,16.05.2014
      • Päivä 12, 15.05.2014
      • Päivä 11, 14.05.2014
      • Päivä 10, 09.05.2014
      • Päivä 9, 08.05.2014
      • Päivä 8, 07.05.2014
      • Päivä 7, 30.04.2014
      • Päivä 6, 25.04.2014
      • Päivä 5, 24.04.2014
      • Päivä 4, 23.04.2014
      • Päivä 3, 04.04.2014
      • Päivä 2, 03.04.2014
      • Päivä 1, 02.04.2014
    • ►  tammikuuta (15)
  • ►  2013 (9)
    • ►  joulukuuta (7)
    • ►  marraskuuta (1)
    • ►  syyskuuta (1)

Tietoja minusta

Unknown
Tarkastele profiilia
Teema: Picture Window. Sisällön tarjoaa Blogger.